2016. március 31., csütörtök

Epilogue

*AhReum POV*
Áldozatom apró ajkait óriási sikoly hagyta el, szenvedése zene volt füleimnek. Próbált szabadulni a szorításomból, azonban túl erős voltam hozzá képest. Semmit nem ért. Már nincs esélye. Nemsokára csak a földben lévő bogarak lesznek az egyetlen társasága.
Vörös vérét csak úgy szívtam magamba, pedig már azt hittem több nem fér belém. Úgy néz ki ő a desszert, hiszen annak mindig van hely! Néhány csepp elkezdett lefolyni a nyakán. Ez a kis tényező nem zavart meg táplálkozásomban. Az energia csak nőtt bennem, ahogy őt egyre jobban elhagyta az élet. Pár perccel később már nem tartotta őt semmi rajtam kívül. A hangok elhaltak, szemei üvegesek voltak, vége volt. Eleresztettem, a földre dőlt, én pedig bódult állapotban néztem fel a csillagokra. Az utolsó. Ő volt az utolsó lakó a faluban.
Szemeimmel elkezdtem jobban megvizsgálni őt. Szép nő volt. Kerek arc, vékony ajkak, mandula szemek, keskeny orr. Fejét fekete egyenes haj keretezte. Kár volt érte – állapítottam meg, miközben tekintetem nyakára vezettem. A két vércsík festői látványt nyújtott tájba illő nyakán, pont olyan fehér volt, mint a hó. A hó, amit most vére díszített.
Hó? De hiszen nyár van!

Szemeim hirtelen pattantak ki, a testem verejtékben úszott, szívem örült tempóban vert. Sűrű zihálások közepette néztem fel az előttem álló Mihokora. Még mindig a cellában voltam, a székhez kötözve. Ezek szerint az egész… Minden csak az ő műve volt… Minden csak látomás volt. Akkor… JongIn él! Vagyis… ott van a hatszögletű pincében… ugye?



Sziasztok^^
Nos bizonyára van most olyan, aki egyáltalán nem érti, hogy mégis mi történt. A helyzet az, hogy a második résztől kezdve az egész egy látomás volt, amit maga Mihoko idézett elő. Azaz mindenki döntse el magának, hogy JongIn létezik-e vagy sem, hogy AhReum megmenekül-e vagy sem. Szóval minden, ami a második rész után történt lehet, hogy igazából semmi alapja nincs, és a valóságban teljesen máshogy alakul a történet.
Egyetlen "biztos" pont, amit illik nem elfelejteni, hogy az első részben WonShik álmában ugye ott volt AhReum hibrid hajjal, szóval ami biztos az az, hogy AhReum átváltozik, és hogy együtt lesz WonShikkel. De ez se 100% ugyanis az csak WonShik álma volt, azt pedig nem tudjuk, hogy mennyire van tisztában a jövővel, az is lehet, hogy teljesen... Úgyhogy innentől mindenki eldöntheti, hogy ki az aki él, aki meghal, és aki igazából nem is létezik a történetben.
Tudom elég furcsa befejezés, de ezt így akartam, úgyhogy be is teljesítettem az akaratom. Remélem azért nem okozott nagy csalódást.
Köszönöm mindenkinek, aki végigolvasta a történetet, és volt annyira türelmes, hogy kivárta az új részeket! Igazán hálás vagyok!

3 megjegyzés:

  1. Sziaaa!

    Még korábban említettem, hogy elolvasom ezt a ficidet, és ígéretemet megtartva tegnap be is fejeztem és most itt vagyok véleményt is írni.

    Vegyes érzéseim vannak, igazából a végén úgy éreztem kirobban az agyam a helyéről, hogy dik mi van mi ez a vég. XDD Azt hittem nekem is végem lol
    De az elejéről kezdve. Már az első prológusban meg első részekben megfogtál, nagyon érdekes történetet találtál ki, komolyan folyton fenntartottad a figyelmemet és az érdeklődésemet is, egyáltalán nem volt az, hogy áh most nincs kedvem tovább olvasni, hanem rögtön mentem is a következő részre. Ebből a szempontból örülök, hogy ne akkor olvastam, mikor írtad, hát agyfszt kaptam volna, ha fél évet kellett volna várnom a következő rövidke kis fejezetre. XD
    Olyan rossz volt látni, hogy a részek alatt nagyon kvés vélemény van, én nem tudom mennyi a részenkénti megtekintés, de hát legalább háromszor annyit érdemelni, mit ami, ebben biztos vagyok. Ez az első írásaid egyike volt, és ugyan látszott a fogalmazáson és szóhasználaton, egy-egy helyesírási hibán, hogy még nem forrt ki az írásmódod és nem olyan választékos a szókincsed, mint a mostani írásaidnál, de mindettől függetlenül nagyon élveztem olvasni. Csak ismételni tudom itt is magamat, hogy annyira gördülékeny volt az egész, nagyon tetszett benne, minden olyan életszerű volt, a párbeszédek is, rendesen felnevettem hangosan többször is. XDD Kedvenceimet ki is emelném: 5. rész
    " – Tetszik?
    - Igen – vallottam be, magam sem tudom miért.
    - Szeretnél beletúrni? – kacsingatott játékosan."

    7. rész
    "- Nem vagyok kutya" - Jongin

    Zseniális XDDD

    Az egész történet meg hát annyira izgatott voltam, mégis mik ezek a titkok meg mik a válaszok rá, annyira agytornában voltam, mi ez a másik faj mi ez a fahéj illat (nagyon tetszett amúgy ez a sokféle illat, odavagyok a fahéjért is meg vaníliáért is nyami) és wow a negyedik rész közben rájöttem wow, azt azt, amikor rájöttem, látni kellett volna, mint aki lottót nyert kajak. XDDD Aztán kiderült pár résszel később, hogy igazam is van, hogy mindkettő fajhoz is és igazából egyikhez sem tartoznak, hát hah!

    Szimpatikus volt a lány karaktere, néha túlreagálós volt egy kicsit, amikor úgy sírt Lulu miatt, dehát na, szegénynek sok baja volt. Ez a WonSik nem volt amúgy sose szimpi, örültem, hogy meghalt XD Mondjuk az elég morbid rész volt, fuj XD. De azt bírtam, hogy Sehun is meghalt a kis pöcs. Ezt sajnálom, de amúgy valahogy sose volt annyira szimpi így EXO tagként se, csak néha igen, néha meg kis furi volt, nem tudom, sose állt hozzám közelebb, inkább a semleges kategóriába tartozik még így most is, de nem foglalkozom már így az EXO-val.

    Tetszett ez a boszi is, vagány volt, meg jó humort és személyiséget adtál neki, meghát azzal lett a legszimpatikusabb, hogy kiszabadította Jongint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És akkor Jongin!! WOOOW!! Hát őt tényleg így tudnám jellemezni, mcskosan szexuális állat. Szó szerint XD Amúgy érdekes, fehér haja volt, de én feketével képzeltem végig, lehet a harmadik rész képe miatt is, de amugy a fekete haj meg a sötétbarna a gyengém, így még jobban odacsapott Jongina jelenléte. Korábban nem igazán figyeltem így rá, mert túlságosan el voltam mindigis foglalva Baekhyunnal meg Chanyeollal, de mostanában is meg az utóbbi időben a SuperM kapcsán többet látom és hát kva helyes meg vonzzó, szó sincs rá. Minden párbeszéden nevettem szinte, ittam a szavaikat, tényleg el se hiszem amúgy hát hogy lehet ilyeneket írni XDDD Én magam nem vagyok egy jó humorú ember, nem is értem sokszor a vicceket, így tőlem valószínű ilyen szórakoztató nem fog egyhamar kikerülni. XD
      Ez tetszik a legjobban az írásmódodban, hogy olvastat, szórakoztat és rendesen gondolkodtam a miérteken és izgatott voltam, mikor rájöttem valamire, meg amikor újabb kérdések mertültek fel. Kár, hogy ilyen kis rövidke lett, de annak örülök, hogy végig írtad és többrészes lett belőle, pedig OS-nek tervezted.

      Amúgy meg a vége wtf XD
      Oké, amúgy ez tök olyan volt, mint az alkonyat utolsó részének utolsó része, amikor elhitetik veled, hgy mindenki meghal, aztán pofonvágnak egy látomással. XDD Kb így éreztem magam, ott a filmnél amúgy rendesen kiakadtam mit izgatnak fel komolyan ha meg sem történt az egész. XDD De itt örültem, hogy nem törént meg, meg átkotam azt a boszorkányt, hogy milyen kegyetlen. A nyitott véget részemről full happybe zártam le, mert pártolom és Jonginah él, és a AhReum kiengedi és akkor happy ever after forever vagy mi XD

      Összgezve örülök, hogy elolvastam ezt a ficidet, remélem, hogy többen megtalálják még, mert megérdemli az apró hibái ellenére is. És visszaszívo, amit korábban mondtam, hogy hasonlóan jó volt a prológus, mint egy mostanában írt novellád. Mert igenis jó volt, de határozottan látszik a fejlődés, és jó szintről indítottál, nagyon sokat fejlődtél a fogamazással, leírásokkal, összetett mondatokkal és a választékos szavakkal, kifejezésekkel. A párbeszédeid és karaktereid ha lehet, csak még erősebbek lettek, pedig milyen hitelesek voltak ebben is!

      Köszönöm, hogy ellinkelted és hogy megírtad, örülök, hogy olvashattam, nagy élmény volt, kár lett volna kihagyni! Csak így tovább, remélem sokat írsz még folytatásosat is meg OS-eket is, mindegy mit, csak írj!
      Byee~ ^^

      Törlés
    2. NEM VAGYOK KUTYA VÉGEM XD EZ TÉNYLEG ZSENIÁLIS VOLT EL KELL ISMERNEM SZAKADOK XDDDDDDDDDDDD

      Vivi, neked az a célod, hogy megbőgess ugye? xD Mert ha az a célod, akkor ezt elkönyvelheted sikernek TT

      TÉNYLEG MEGDOLGOZTATTAM AZ AGYAD??? El se hiszem, pedig képzeld el pár hete én is végig ovlastam ezt a ficit, mert wattpadon páran emgtalálták és csillagoztak. Végigolvastam és annyit cringeltem magamon xDDDDDD Habár én biztosan más szemmel nézem az egészet, emg ugye én tudtam a felvetett kérdéseimre a válaszokat :$

      Tényleg folyamatosan érdekelt? Ennek annyira örülök, mert manapság annyi fici van, ami ellaposodik, és annyira nem is érdkeli az embert, de azért tovább olvassa, hogy minél előbb izgi részhez érjen. Aztán olyankor nem is figyelsz, csak olvasol anélkül hogy felfognál bármit is.
      FÉL ÉVET? :o VOLT HOGY FÉL ÉVIG NEM POSZTOLTAM OMG SZÖRNYŰ EMEBR VAGYOK XD Akkor tényleg jó, hogy nem akkor kezdted el olvasni, én is kitéptem volna a hajam ha vane gy fici amit szeretek és fél évig nem updatelik.

      Jajj, most itt a szókincs/írásmód résznél megint eszembe jutott, hogy emnnyire insecure vagyok a miseryvel kapcsolatban, ahogy írom... Félek, hogy azzal is bele esek ebbe a gödörbe, hogy nem lesz annyira szép és választékos meg ilyesmi, sőt már attól is, hogy nem lesz elég érdekes a történet vagy nem lesznek élők a karaktereim. Igazából abban az időszakban vagyok, hogy konkrétan annyira jól szeretném megirni, amennyire én nem tudok és már akármit csinálok azt utálom. De már most győzködöm magam, hogy szarjam le ezeket, néha használjam a szinonima szótárat és ne gondolkozzak csak irjak és élvezzem, és lesz ami lesz nem érdekel xD Jajj meg attól is félek, hogy nem lesznek viccesek a viccesnek szánt részek lol kész vagyok xD

      Már nem is tudom, hogy az illatos részlet hogy jutott eszembe... De tényleg érdekes, valahol lehet olvastam/volt valami ilyesmi, nem tudom xD
      IGEEEEN kis keverékek xD Thank u vámpirnaplók Klaus xDDDDD Szóval amugy a történet annyira nem egyedi ilyen szempontból lol De azért örülök, hogy tetszett :D

      Na most, Wonshik aka Ravi most csak a ficibe nem volt szimpi VAGY AMUGYSE SZIMPI RAVI???? Tudtad, hogy Ravi és Jongin x Taeminie bestiek? xD fun fact lol

      Igazából nekem az exoból sose voltak elegen elég szimpatikusak ahhoz, hogy én is komolyabban foglalkozzak velük. Még az elején így érdekeltek is, de aztán eltűnt Luhan és Tao és hát... kevesen lettek akik tényleg érdekeltek és viszonylag sokan akik egyáltalán nem. Viszont Jongin azóta is. Plusz pont a multkor gondolkdotam rajta, hogy én annyira örülök a supermnek, mert ugye exo-t amugy enm néznék így sok Jongin contentből kimaradok, bármennyire is próbálkozom innen onnan összeszedni őket. Viszont a SuperMben pedig majdnem mindenkit imádok és annyira jó hogy végre minden Jongin contentet megkapok aaauiahasuifhngikghjkl

      JONGIN A MOCSKOS SZEXI ÁLLAT ÉS A TISZTA KIS NYOMORGATNI VALÓ MACKÓCSKA AHHH IMÁDOM. Egyébként nem haragszom ezért, mert Jongin nagyon szexi sötét hajjal like nincsenek szavak xD Örülök neki, hogy Jongin vakító fénye elért téged is! Nekem külsőre ő a totális férfi ideálom, minden emgvan benne, egyszerűen a szemeim nyálladzanak utánna xD

      Ahh, de örülök, hogy ennyire tetszettek a párbeszédeim már itt is ♥ Régen is tényleg mindig a párbeszédeim dicsérték, de már akkor is és még mindig annyira jól esik!

      Ehhez képest a Misery naaaaaagyon hosszú lesz >< De amik utánna leszenk ficik, azokat már nem akarom annyira elhuzni, mitn a Miseryt xD

      Jajjj, nekem konkrétan abból a filmből csak az tetszett, hogy végre mindneki meghalt.... Erre... kiderül, hogy az se történt emg... Hát kriminális... Egyébként ez az ötlet nem onnan jött, hanem még nagyon rég olvastam egy kurva jó Zayn Malik fanficet és abban volt az, hogy a csaj végig csak álmodta, amik történtek. Akkor annyira megtetszett ez a csavar, hogy tudtam egyszer muszáj lesz használnom xD

      Remélem a Misery is tetszeni fog, és meg azután is így fogod gondolni és nem cseszem el xD

      NAAAAAGYOOON NAAAAGYOOON DE TÉNYLEG NAGYON KÖSZÖNÖM, HOGY ÍRTÁL IDE ♥ Sokat jelent nagyon :3

      Törlés